Marc by Marc Jacobs mini!

Vilken härlig dag! Jag blev väckt av Fia halv tio i morse och tog tåget in till stan en timme senare. Gick en runda på stan, sen in på Ica och köpte en baguette och tillbehör. Vi gick hem till Fia och gjorde ordning baguetterna (min blev med kokt ägg och skagenröra) och kaffe. Sen tog vi filtar och la oss i Stadsparken och solade! Så nu sitter jag här, nyduschad och solbränd och ska strax måla naglarna. Sen ska jag göra köttbullar för tusan vad hungrig jag är! Imorgon ska vi hem till Fias mamma och bättra på brännan och bada i poolen och äta våfflor, mysigt!

Måste ju berätta vad jag fick av Fia idag! Jag tar nämligen examen på onsdag och fyller år nästa fredag men hon kunde inte bärga sig så jag fick min present idag....




Den matchande plånboken till min Marc by Marc Jacobs-väska!! Såååå glad jag blev! Tack igen vännen <3

Nu fick ni se min vackra osminkade nuna med. Hoppas ni inte blev bländade :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback