Ladies and gentlemen...

Klick, klick, klick.

"Gjorde han?"

Klick, klick.

"Nu har jag stannat honom också!"

Klick, klick, klick.

"Det dummaste han kan göra är ju att klumpa ihop sig med..."

Klick.

"Fan också jag har slut på mana!"

Klick, klick.

"Bra jobbat."

Klick, klick, klick.

"Jaha, det är ditåt vi ska, jag stod och tittade på fel håll. HAHA!"

Klick, klick.

"Ja, mages! Hoppa på honom, för fan. Han har addat dig som target! Jag stressar han."

Klick, klick, klick.

"Ska se ifall jag kan heala dig... Jag har inte mer mana!"

Klick.

"Det är bara för att dom är range. Där är det goalen på i full 90! Det måste ju finnas ett sätt att döda dom på."

Klick, klick.

"Fan också..."

Klick, klick, klick.

"Ditt fega svin..."




Jag gav det en chans eller två, men jag är liksom glad att jag aldrig riktigt fastnade för World of Warcraft.

Kommentarer
Postat av: Becka

Haha...du, det där är MIN katt! ;) Min lilla panter!

Glad midsommar på dej!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback