Hemma!

Det var längesen jag bloggade, men jag är iallafall hemma safe and sound. Eller nja, landingen på Kastrups flygplats i torsdags natt var nog ännu värre än den i julas på Gardemoen. Det var ju för bövelen storm! Ja, det var inge kul och det var sjukt nära att jag slängde mig på marken och pussade den när jag äntligen kom av planet. Jag som inte ens är flygrädd - undrar hur länge en flygrädd människa hade klarat sig på det planet utan att svimma!

Iallafall, jag hade en jättefin födelsedag med fina människor, fina blommor, fina gratulationer och supergod mat. I lördags gick vi ut och åt (vilket blev en besvikelse iofs) och sen drog vi ut på barrunda. Runda blev vi också under fötterna och igår mådde man väl som man förtjänade. Men jag åkte ändå in till stan och åt brunch på The Tivoli med världens bästa Fia och sen hem och städade hela lägenheten OCH bakade muffins!

I eftermiddag kommer mamma och pappa (med alla mina saker som inte fick plats i resväskan, yaay!). Nu ska jag hoppa in i duschen och springa till tåget för att åka in till stan och äta lunch.

Bilder från Frankrike kommer snart. :) Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback