Heat!

Jobbat idag igen, inget ovanligt. Men jäklar vilken stekande värme det har varit idag! Det har varit riktigt jobbigt, inte ens skön värme utan bara fuktigt och tungt och jobbigt. Men jag ska inte klaga! Jag älskar sommar, sol och värme. Det enda tråkiga är ju när man då står inne i en butik 9 timmar i sträck och inte får ta del av värmen, haha. Men efter att jag hade slutat jobba mötte vi upp en vän och gick och åt middag på O'Learys. Vi satt såklart på uteserveringen - mysigt!

Ska dricka en kopp te nu (jag tror stenhårt på att om man dricker något varmt när det är varmt ute blir man svalare) och titta på ett par avsnitt Privilieged. Jag såg det första avsnittet igår och tror definitivt det är en serie i min stil! Om ett tag tänkte jag lägga upp en bild på dagens outfit. Världens töntigaste ord men så är det ju. "Dagens klädval", haha.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback