D-day

Sitter här och äter frukost och ska strax fortsätta göra mig i ordning. Idag är det då dags! Jag tar examen. Det känns så jäkla bra just nu! Har haft lite ångest och mått lite dåligt för att det känns som att man är helt lost bara för att utbildningen är över. Den har ändå varit en stöttepelare - man har haft något att göra varje dag. Men nu har jag jobb över sommaren och istället för att se hösten som ett stort mörkt moln då jag inte vet vad jag ska göra, ser jag den nu istället som en möjlighet! Kanske väntar ett erbjudande som jag bara kunde drömma om precis runt hörnet...

Nej nu ska jag föna, locka, fläta, tupera och spraya håret. Sen ska jag sminka mig och snöra på skorna och sen bär det av! Tänkte till och med leka modebloggerska och visa hur jag ser ut idag, lägger upp bilder innan jag går hemifrån om någon timme. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback