Beach and a pool

Idag blev det stranden, men vi orkade inte ligga där mer än typ två timmar. Det var för varmt! Och då spenderade vi ändå nästan en timme av de två att spela strandtennis och kasta frisbee, eftersom det fläktade en del när man stod upp. Så fort man la sig ner så var det någon som stängde av fläkten ;) Vi gick ut i vattnet en bit men det var ganska kallt så vi fegade ur och bestämde oss för att åka till svärföräldrarna och bada i poolen istället. Sen åt vi jordgubbar med glass.

Sen åkte vi hem och städade hela lägenheten, har tvättat och håller just nu på att frosta av frysen. Fråga mig inte hur jag orkar göra det i denna värme men jag kom in i ett slags städ-mode och då är det väl bara att fortsätta antar jag :) Imorgon är det jobb och sen är jag ledig på tisdag, woop woop! Hoppas det fortfarande är fint väder för då blir det nog att sola på Gröningen, underbart.


 
Babyn ser lite arg ut | Jag vid poolen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback