Snor och host.

Jag är fortfarande sjuk vilket stör mig otroligt mycket nu när jag är ledig i två dagar! Men det är väl för att jag jobbade igår, jag får skylla mig själv helt enkelt. Imorgon hoppas jag att jag mår bättre, men min näsa började rinna idag så nu kan man kalla det en fullskalig förkylning. Feber tror jag inte jag har, om jag har haft det så var det igår för då mådde jag nästan sämre än jag gör idag.

Jag hade tänkt åka och förnya mitt pass idag, jag gick till och med upp halv åtta i morse för att köra hem bilen så jag skulle kunna ha den under dagen. Men när jag kom hem igen vid åtta så la jag mig i sängen och somnade om. Sov till halv tolv och då kände jag inte för att sätta mig på polishuset i en kö för att möta nån tjurig polis som ska fota en tjurig Åsa. Därför struntade jag i det och åkte hem till Fia där jag fick en jättegod fruktsallad (bra med vitaminbomb!), kaffe och busade med sötnosen Nikki.

Nu på kvällen har jag ... *trumvirvel*... spelat World of Warcraft! Jag vet inte om jag fastnat för det men jag har spelat över två timmar och är megasjuk samtidigt så något höll väl mig kvar. Nu ska jag titta på någon gammal film, typ Pretty Woman eller 10 things I hate about you. Nostalgi! Ciaao

Kommentarer
Postat av: Nina

Men krya på dig Auuuusa! Jag hörde att du skulle träffa Malin i Hbg på¨Fredag, jag kanske joinar :) Jag hörde också att du sökt jobb som butikschef! AAAHHH! Det kommer du ju lätt få! Min fina duktiga Åsa. Jag håller alla mina tummar och tår för dig!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback