Slow cookin'

Mamma och pappa är på besök! Det känns dock inte som att dom faktiskt är här - för att dom inte är det, haha. Dom bor nämligen på hotell (!) under Helsingborgsvistelsen. Känns konstigt att dom inte sover här hos oss. Idag gick vi och åt lunch tillsammans på min lunchrast och samma sak ska vi göra imorgon. Men imorgon blir det ett ställe med snabbare servering - 25 minuters väntan på en simpel lunch är lite väl lång tid.. Tips alltså, gå inte till Mezo i Helsingborg om ni inte har hela dagen på er ;) Men maten var mycket god och jag älskar det stället vanligtvis, men idag blev det att slänga i sig maten och sen springa tillbaka till jobbet!

Måste strax gå och lägga mig, ska upp ganska tidigt imorgon med. Imorgon är nog sista 9-timmars passet på hela sommaren dock, så man kan ju stå ut! Först ska jag måla naglarna och bestämma vad jag ska ha på mig imorgon (har börjat göra det kvällen innan för att få sova 10 minuter extra på morgonen istället. På morgonen är jag SÅ seg, så det tar hur lång tid som helst att välja kläder och jag velar fram och tillbaka.. Ligger kläderna framme är det bara att klä på sig, liksom).

Sov gott kära vänner! Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback