Lägenheten är såld, wawawiwa!

Har precis sålt lägenheten och nu firar vi med champagne! Imorgon ska vi skriva kontrakt på den nya lägenheten. Det känns så jäkla roligt just nu! Hoppas nu bara på att jag får komma på en andra intervju och förhoppningsvis får ett jobb, så att jag också kan hjälpa till att betala hyran ;)

Möhippan igår var trevlig, the bride-to-be verkade vara nöjd och det är ju huvudsaken! På natten blev vi skjutsade till Robban där mannens svensexa höll hus och där var det mer liv (vad mer kan man förvänta sig med 9 killar som är som dom är?) där vi sov över. I morse när vi hade vaknat och pratat en stund om gårdagen och bröllopet som komma skall, så satte vi oss i bilen och körde hemåt. Jag åkte och handlade på Maxi och sen städade vi lägenheten. Vid sju kom killen som köpte lägenheten tillsammans med sin pappa och skrev på alla kontrakt! Sen ringde jobbet och frågade om jag kunde jobba imorgon, sa såklart ja snäll som jag är :)

Nu ska vi äta middag och sen blir det kanske en film eller två. Ciaaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback