Kläder & Halsband



  


Finally! Nu gick det att ladda upp bilder. Har försökt sen jag kom hem vid 18! Såhär såg jag iallafall ut idag. Ny skjorta/tunika (tunn och skön!) och ett par gamla avklippta jeans, allt från Gina såklart.. 

Nu får ni också se mitt nya namnhalsband som jag äntligen fått! Jag beställde det från Lyxxa på Väla men när jag skulle hämta det så var det en fet repa över Å:et så jag klagade lite och fick lämna in det för putsning. Sen kunde jag inte hämta ut det när det väl var klart eftersom jag har jobbat, men nu är det mitt! Jag köpte det för ett presentkort jag fick av mina föräldrar i examenspresent. För presentkortet köpte jag även ett armband från Thomas Sabo, med en berlock till - ett flygplan. Men det ska fyllas på efter hand med massa fina berlocker!

Nu ska jag strax gå och lägga mig, med fläkten på full fräs såklart! Imorgon blir det stranden med mina favoritflickor och på kvällen är det party. Ciaaaao

Kommentarer
Postat av: Andreas Årzén

snyggt! :) Hoppas din kväll har varit underbar och att du kommer få en grym fredag! Ha det så bra nu // Andreas


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback