Interview

Imorgon är dagen jag sett fram emot ett tag nu. Jag ska på en arbetsintervju, men vill inte säga för mycket om det inte blir något av det. Jag börjar dock fundera på vad jag ska ta med mig, ha på mig och förbereda mig på. Ja, intervjuer har jag varit på innan men detta är en sån jäkla möjlighet, och så har jag aldrig sett tidigare intervjuer jag varit på. Då har det varit lite blaha - "dom kommer säkert inte ens ringa mig". Jag är inte nervös, men klart lite spänd! Jag ska iallafall förbereda mig på de vanligaste frågorna man brukar få, skriva ut mitt CV och ta med och lägga fram lite olika klädalternativ. Det går ju inte direkt att förbereda sig inför en sån här intervju, men jag ska banne mig försöka!

Nu ska jag göra lasagne, mums! När jag skrivit ut CV och läst på om företaget lite grann ska jag kolla på massa avsnitt Privileged. Love it!

Ciaaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback