I like to move it move it

Tråkigt när man inte har tid att blogga - jag har ungefär 10 olika saker att berätta men det får komma pö om pö och inte allt i samma inlägg. Roligare så!

Först och främst så kommer vi antagligen flytta om ungefär fyra veckor, wiho! På söndag kommer det en kille som vill köpa vår lägenhet och skriver kontrakt med oss och vår mäklare. På måndag förmiddag ska vi sedan skriva kontrakt på en lägenhet! En trea på 70 kvm i ett hus byggt -06 som ligger på Raus (typ "ovanför" Råå) i Helsingborg. Det ska bli så himla kul att flytta, jag älskar verkligen att flytta in i en ny lägenhet, måla om och möblera precis som man vill ha det! Det är så svårt med inspiration när man bott på samma ställe i några år, man ser liksom inga nya möjligheter - soffan KAN bara stå där och sängen KAN bara stå så. Nu får vi dessutom ett extra rum som vi ska ha som arbetshörna/gästrum. Skönt att slippa ha datorn i sovrummet och skönt för våra time-to-time inneboende att slippa sova i vardagsrummet ;)

Imorgon är det dags för möhippa! Mer om det berättar jag på söndag när jag är hemma igen. Ska nämligen sova över där imorgon natt. Så nu ska jag packa mina sista grejer, borsta tänderna och kolla på ett avsnitt OC (håller på att plöja genom hela serien igen) innan jag måste sova. Ska nämligen upp imorgon och jobba på dagen först innan jag åker i expressfart mot Malmö där möhippan ska äga rum!

Hoppas alla gullepluttar har en trevlig helg! Ciaaaaaao

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag som är time-to-time inneboende läääängtar tills jag får se lägenheten, eller i alla fall huset, nästa vecka!! Hoppas möhippan blir supert. Puss puss kram

2009-07-25 @ 17:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback