Host host

Jag har gått och blivit sjuk. Det började redan i fredags och i helgen har det blivit värre och värre och idag mår jag som ren och skär skit. Ändå bestämde jag mig i morse för att åka in till jobbet, kändes smart då men lite sämre såhär i efterhand. Nu mår jag ju inte bättre direkt men som tur är så är jag ledig i två dagar nu. Det är ingen fullskalig förkylning för jag har faktiskt bara ont i halsen men det är jobbigt nog. Eller, jag vet inte om jag har feber för jag har inte vågat känna efter eftersom jag hade bestämt mig för att jag ville jobba idag. Och jag brukar resonera så att om jag har feber jobbar jag inte, därför vet jag inte om jag har det, haha.

Nu ska jag försöka koncentrera mig på att inte hosta upp mina lungor ett tag. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback