God morgon!

Eller, jag har varit vaken i över en timme men sitter bara här och slappar. Söndagslugnet har infunnit sig, gött! Jag tänkte strax åka till Maxi och handla och sen kanske det blir ett dopp i poolen. Det är väldigt molnigt idag men det är fortfarande varmt, måste vara minst 25 grader ute. Så det kan vara skönt ändå!

Efter jobbet igår så sov jag i typ en och en halv timme, jag var helt slut! Sen på kvällen åkte vi in till stan och åt på O'Learys - det blev mozarellasticks till förrätt och grillat kycklingbröst till huvudrätt. Egentligen orkade jag inte och kände mest för att köpa pizza och somna i soffan men det var bara att klä på sig, fixa till håret som stod åt alla håll och köra in till stan. Det var ju ingen dålig idé eftersom vi satt ute i den sjuka värmen, jätteskönt. Också var ju maten svingod :)

Nej, nu är det Maxi! Bjuder på ett litet urval av bilder som togs i fredags. De värsta bilderna är i säkert förvar på hårddisken, haha.


   
 
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback