Frisk, bak och bio

Jag har äntligen blivit frisk! Näsan är fortfarande rinnig och täppt och jag har noll lukt- och smaksinne men jag mår bra. Underbar känsla! Igår jobbade jag och på kvällen gick vi ut och åt. Jag önskar då att jag hade kunnat känna vad maten smakade men de enda smakerna jag kände på hela kvällen var vitlöken i vitlöksbrödet och tsatzikin, samt spritsmaken från fördrinken jag drack. Till huvudrätt åt jag grillad hälleflundra med en skaldjurspaella och sauce verde till vilket låter helt underbart. inte sant? Jag tror att det var väldigt gott också, det var iallafall vad jag sa till kocken :)

Vi har precis ätit riktig söndagsbrunch - fattiga riddare och toast med scrambled eggs. Mums! Nu ska jag åka in till stan och baka kanelbullar med mina favoritflickor. Jag kan nästan utlova bilder senare ikväll. Ikväll var det meningen att vi skulle gå på bio och se Harry Potter and the halfblood prince, men den vi ville gå på (18.00) har 6 platser kvar som är splittade. Sådär kul... Vi går på onsdag istället, till halva priset dessutom! Nu ska jag göra mig klar och åka.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback