Breeze

En fläkt. Så mycket en fläkt kan göra för en god natts sömn. Eller, jag hoppas det iallafall. Efter en tripp till Jula, 300 kronor fattigare, en halvtimmes montering och en del funderingar till varför det fortfarande ligger delar kvar på golvet som inte får plats på fläkten ska jag nu gå och lägga mig. Med en skön bris vilande på mig hela natten. Bara jag inte blir förkyld nu, haha.

Nej, jag klagar fortfarande inte på värmen. Vem vet, detta kanske är den enda riktiga sommaren vi får på hela sommaren. Så inget klagande. Men det är faktiskt lite jobbigt att vakna en gång i halvtimmen och känna svetten rinna längs pannan, längs ben, längs ja.. allt. Men inte inatt, nu blir det andra gubbar!

Godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback