3 veckor.

Intervjun idag gick bra, för den som undrar. Jag blev lite nervös precis innan, kände att händerna började skaka och hjärtat började slå, men så fort vi skakat händer släppte det. Det kändes jättebra och jag hade som tur var förberett mig på rätt frågor. Nu måste jag dock vänta på svar i tre veckor eftersom det är semestertider... Bummer! Jag vill bara släppa det nu och inte tänka på det men om jag känner mig själv rätt, vilket jag gör, så kommer jag vara helspänd innan jag får reda på något.

Nu ska jag försöka somna innan det börjar ösregna och åska och blixtra alltför mycket här. Ni skulle se himlen ett par mil bort härifrån just nu - helt kolsvart! Dessutom ska jag upp vid 7 imorgon så jag behöver min beautysleep. Inatt sover jag med inbakade flätor, hoppas på ett såntdär "jag-har-inte-använt-trippeltången-utan-vaknade-såhär-i-morse"-hårsvall.

Sov gott! Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback