Välkommen till världen Alicia.

Tänkte passa på och säga grattis till Andor och Jenny som äntligen fick sin lilla flicka häromdagen. Jag ville såklart köpa något till dom och igår hittade jag detta:


Två rosa mössor, en stor frottéhandduk som man även kan ha som "luva" och vira runt lillan, också tre små handdukar som är bra att ha t.ex. över axeln.

Vi får nog åka dit och hälsa på i helgen kanske, eller när dom känner sig redo att ha en massa folk hemma. Förstår att det är ganska jobbigt såklart när man har en så liten plutt!

Nu ska jag sätta igång med min hemuppgift som jag har haft hela jullovet på mig att göra. Typiskt mig att börja i sista minuten, haha. Men den ska faktiskt inte vara inlämnad förrän på fredag så det är lugnt. Men först: lunch. Annars kommer det inte gå att försöka pressa fram inspiration ur detta slöa huvudet. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback