Plugg och serienörd

Det gick faktiskt ganska bra med pluggandet idag, vilket jag inte hade förväntat mig. Jag är nästan klar, bara lite finputsning kvar att göra, vilket jag fixar i skolan imorgon. Skönt, då slipper jag åka till Malmö på torsdag. Och kanske på fredag, beroende på om vi ska ha en tenta då eller inte.

För övrigt har jag precis tittat på senaste Gossip Girl, underbart som vanligt. Jag ligger ganska mycket efter i flera av "mina" serier, får börja streck-titta på dom snart tror jag, annars hamnar jag så långt efter så att jag inte kommer orka se ikapp. Jag följer på hela åtta serier och det är fera stycken som har frågat vilka serierna är men jag kan ju aldrig räkna upp alla åtta utan glömmer alltid någon.. Men jag kanske kan komma på alla nu:

Gossip Girl
Desperate Housewives
The Hills
One Tree Hill
Ugly Betty
Heroes
Grey's Anatomy
Brothers & Sisters

Jamen se där. Sen har jag flera som jag vill börja se men jag tror inte riktigt att jag hinner det just nu, med tanke på att jag knappt hinner med de här.

Nu ska jag sova, uppe före tuppen imorgon, 5.30 ;) Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback