Nyårsresumé

Tänkte ta mig tiden att sammanfatta hela året månad för månad -  och får nog dela ut en varning för en hel del bilder och därmed ett långt inlägg. Enjoy!


JANUARI


Klippte lugg precis innan julen 2007.


Körde till Kalmar för att lämna lite saker till
syster, stannade på vägen och tog denna fina bild.


FEBRUARI



Skickade en digital puss till pappa på hans födelsedag


Hämtade en söt liten katt från Tassebo som hette Tussilago...


Hon var väldigt skygg, men vi blev bra kompisar ändå...


Världens sötaste katt är hon, och jag är glad att vi fick just henne.

MARS



Det låg snö på marken ganska länge.


Min praktik på Scorett tog slut och jag köpte stövlarna som jag spanat in under åtta veckor...


Sa hejdå till tjejerna som varit superschyssta mot mig, Johanna och Sofia.


Bestämde oss för att bygga om garderoben, såhär såg det ut i hela lägenheten under ombyggnaden!


Men det blev jättebra när det väl var klart.


Gick runt i butiker och delade ut en miljon CV - fick jobb på Glitter tack vare det!


Gick på Motormässan i Malmö mässhallarna.


MAJ



Årets första grillning! Kolen verkade dock ha blivit lite fuktig, så vi fick använda en brännare för att få sprutt på den ;)


I väntan på att grillen skulle sätta igång!


Åkte till Vellinge för att gratulera Peter och Lisette på födelsedagarna.


Åkte till mamma och pappa i Norge för att fira mammas födelsedag


Fias mage hade börjat växa ganska mycket


Vi hade "skolavslutning" hemma hos en tjej i klassen


JUNI



Åkte till Göteborg med mamma och shoppade loss!


Åkte till Kalmar och Kristins examen


Chillade en hel del vid poolen...


Firade först min 20-års dag hemma (och hade jäkligt långt hår!!)


Gick ut och åt med Fia min födelsedag


Firade ännu en gång och blev överraskad


Och firade en sista gång med att ha fest i en lokal i norra hamnen!


Hejade på Sverige i EM


Firade midsommar i Beddingestrand


AUGUSTI



Gjorde ljusare hår


Hängde på stranden


Hämtade hem en till katt från Tassebo - lilla Emil :)


Åkte till Malmöfestivalen med syster och mamma.


Hade kräftskiva hemma med fina vänner


Och såhär stor var Fias mage i augusti


Åkte till Tyskland och handlade sprrrrrrrit!


SEPTEMBER



Förlorade Nicke, hjärtat. Saknaden är enorm.


Bestämde oss för att försöka sälja lägenheten och satte ut den på annons


Vardagen blev grå.


OKTOBER



Åkte till Norge och umgicks med min fina familj.


Kom hem till mer fin familj


Klippte av mig allt hår! Mer än 30 cm rök.


NOVEMBER



Firade Andys födelsedag


Och hälsade en ny flicka välkommen till världen. Lilla Nikki föddes 10 november 2008.


Åkte till Landskrona med Andys nya jobb (på bilden: champagne på hotellrummet)


Såg Anna Ternheim på Folk å Rock


Gick på julbord med jobbet


Åkte till Borås och mötte upp mamma och pappa där.


DECEMBER



Gick ut med Isabell, dansade loss på Tivoli.


Hade bakdag med Fia


Gick på julbord med Andy och hans föräldrar


Årets julgran


Åkte till Norge för att fira jul


Fick massa fina julklappar!


Åkte till Kongsberg Skisenter och åkte skidor en heldag - supermysigt.


Sen blev det nyårsafton!



Och den bilden fick avsluta min lilla årsresumé.. Undrar om det var någon som orkade kolla genom alla bilder? :) GOTT NYTT 2009! Hoppas att det blir ett bättre år än 2008.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag orkade såklart kolla igenom alla bilder - urmysigt! Fin resume´av året som gått. Älskar dig!! Puss puss min söta dotter

2009-01-05 @ 18:02:29
Postat av: Sanna

Gud va sot du ar pa sista bilden, har du klippt de annu kortare? Har du TVA katter?! har jag missat :P

Postat av: Isabell

Helt underbart inlägg! Så roligt med alla fina bilder! =) Nu ser vi till att 2009 blir ett grymt bra år! Mycket bättre än 2008! =)

2009-01-05 @ 21:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback