Miniminiminimini!

Jag måste bara skriva ett snabbisinlägg från min nya fina dator :) Körde till Väla (köpcenter) och gick in på PC City i eftermiddags, och efter lite funderingar och snack med en säljare så gick jag därifrån med en dator lika liten som mina Shopaholicböcker (som jag för övrigt förhoppningsvis får avier till i brevlådan imorgon)! Den är rosa. Den är 9 tum. Den är söt. Den är perfekt! Lite ovant är det allt att sitta vid en såhär liten skärm när man är van vid 22", men den är verkligen perfekt att ha med till skolan och anteckna på, och titta på serier på tåget osv. Jag tror nog vi ska bli bra vänner, Acern och jag.

Nu ser den så himla stor ut på bilden, men jag lovar att den är mini!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Den var ju helt underbart söt. Hoppas den fungerar supert också!

2009-01-26 @ 18:39:43
Postat av: Sanna

Va fin! Jag har ocksa en Acer, fast svart :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback