Imorgon blir bra.

Sitter just nu och dricker en gigantisk kopp te och äter popcorn. Smörpopcorn, mums! Tänkte faktiskt snart gå och lägga mig även om jag får sovmorgon imorgon. Dels så ska vi inte till skolan utan vi har grupparbete och ska träffas inne i Malmö, dels så ska vi inte träffas förrän 10 och dels ska jag köra bil imorgon. Gött! Så istället för att gå upp 5.30 behöver jag bara gå upp typ halv åtta och köra Andy till jobbet. Sen åker jag hem och äter frukost och gör mig klar i lugn och ro och kör till Malmö en timme senare. Perfekt!

Sen kör jag tillbaka till Helsingborg och gör hemuppgiften lite snabbt och lätt sådär. Sen träffar jag Fia och Nikki och har lite mysdag med fika och så. Också ska jag in till jobbet och snacka ihop mig med Isabell inför helgen då vi ska hitta på något. Antingen lutar det åt förfest med Guitar Hero och sen in till stan, eller så blir det mysig hemmakväll med film och mat. Vi får se!

Nu ska jag fortsätta med min tekopp (läs: skål) och titta på ett nytt avsnitt Gossip Girl. Sov gott! Ciaaaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback