Glad och ledsen.

Väntar på att min Torsk Provencale ska bli färdig i ugnen så jag tänkte slänga in ett par ord på bloggen sålänge. Idag körde jag som sagt till Malmö, när jag satte mig i bilen fick jag ett oväntat sms som gjorde mig lika ledsen och glad på samma gång. Min syster kommer till Hbg imorgon, vilket är kul och gör mig glad, men anledningen till att hon kommer hit är dessvärre inte lika kul :( Hoppas jag får hinna träffa henne lite under helgen även om det inte direkt är mig hon kommer prioritera under vistelsen.

Imorgon förmiddag kommer mäklaren hit och fotar vår lägenhet, så här sitter vi nu utan tavlor och andra personliga och överflödiga grejer. Känns lite ovanligt, men det är ju faktiskt ganska snyggt när det blir lite mer "stilrent". Tror vi kommer köra på det i det nya boendet (var det nu blir).

Nä, nu börjar det lukta väldigt mycket vitlök här, får nog titta till firren. Ciao.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ja klart vi ska ses! Kan ta en fika i nasta vecka? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback