Fynda?

Åh, vad man borde fynda nu! På Asos har de uppåt 75% rea, på Forever21 har de 50%, GoJane har uppåt 60% osv osv osv... Några av mina favoriter:


De perfekta läderstövlarna från Asos, ca 450 pix.


Satinkjol ca 158 kr från Asos.


Kofta av bomull och cashmere från Forever21, ca 167 kr.


Ray Ban Wayfarers, ca 1200, Asos.


Apcool hatt från Forever 21, ca 56 spänn.


Bedårande kjol från Asos, ca 200 kr.


Jesus-sandalerna i ny tappning? Me likey! 120 pix på GoJane.


Karen Millen Multi Zip. Behöver jag säga att jag är kär i blixtlås? Ca 1000 kr, Asos.



Om någon vill göra mig glaaaaaad så kan någon få köpa något fint till mig. Fniss. <3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag hade gärna köpt alltihopa till dig!! Underbart fina saker. Puss puss

2009-01-07 @ 18:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback