Fynda gör man ändå.

Nu satt jag ju och drömde lite igår om alla fina saker som man kan beställa från engelska och amerikanska hemsidor. Men det finns ju faktiskt bra fynd-butiker här i Sverige också! I helgen fyndade jag nämligen en jeansklänning på Gina Tricot. Det var en av de sista grejerna jag trodde att jag skulle köpa. Jeans. Klänning. När ska jag använda den? Men idag fick jag höra att det ska vara mycket jeans i vår och då kände jag mig genast mer nöjd med mitt fynd. Ja, ett fynd kan man väl minst få kalla det när den kostade 174,50? Och satt som ett smäck gjorde den! Den ska användas flitigt i vår med leggings, en kofta, snygg sjal och stövlar, och i sommar med bara ben och flipflops.


Kommentarer
Postat av: Isabell

Skitsnygg!!! =) Mycket bra fynd gumman!! Är faktiskt lite avundsjuk att jag missat den godbiten.. ;)

2009-01-07 @ 18:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback