Fredag

Idag var jag och vaccinerade katterna på återbesök. Nu ligger båda två helt utslagna här, vet inte om det har med vaccinet att göra?

Imorgon ska jag jobba öppning till 15.15. När jag slutar blir det kanske en minirunda på stan sen är jag själv hemma på kvällen så jag får väl ladda upp med god mat och massa filmer. Om ingen vill hitta på något kul istället kanske? Känner att hela vardagen är ovanligt grå just nu, ge mig skratt och härliga minnen please! Well, morgondagen får helt enkelt komma som den kommer.

Nu ska jag titta klart på Samantha Who? och sen gå och lägga mig. Godnatt. Sov gott. Ciao.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Önskar vi hade varit närmare varandra, då hade vi haft en helmysig lördagkväll!!

2009-01-24 @ 10:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback