Flaggan var helt i topp!

Dagen har spenderats i Köpenhamn tillsammans med mestadelen av min klass. En mycket trevlig dag, men just nu är jag så trött att jag tror jag deckar vilken sekund som helst. Vi har gått (läs: sprungit) efter vår galna danskalärare runt halva Köpenhamn, tittat på och i butiker och fått lite tips. Sen fick vi "fri tid" lagom till lunch så jag, Nina, Erika och Malin gick och käkade buffé på en turkisk restaurang - supergod mat! Sen sprang vi runt i butiker tills bussen gick tillbaka mot Malmö vid fyra.

Och hör på detta: Jag hade en massa danska pengar i plånboken, men under en heldag i Köpenhamn var det enda jag köpte trosor och strumpbyxor! Herregud vad stolt jag är.

Nu ska jag borsta tänderna och läsa min underbara bok (som äntligen kom igår mamma och pappa!) Shopaholic ties the knot, tills jag somnar. Imorgon blir det en tuff dag! Ciao

Ps. Bilder från dagen får komma i ett annat inlägg när jag inte är så trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback