En Odd Outfit

Med hela 3 minuter kvar på detta dygnet lägger jag nu in dagens outfit. Det var väldans längesen detta fenomen befann sig på min blogg - jag har aldrig trivts med att lägga in bilder på vad jag har på mig. Som om någon bryr sig liksom? (förutom mamma, jag vet att du gillar't!)

Men here goes, eftersom jag idag invigde mitt nya linne från Odd Molly som jag fick i julklapp av mina fina föräldrar! jag trodde typ aldrig att jag skulle våga använda det, men här sitter jag alltså nu med det på mig. Vi har till och med varit ute och ätit ikväll, jag har alltså riskerat mer än en gång att spilla på det. Men jag lyckades undvika det, woho! Vuxenpoäng!?

fotograf: Andy


Det ser inte mycket ut för världen på bilden, men tro mig att det är snyggt! Grått, spetskant upptill, vinröd rosett, broderierna i ryggen, signaturlappen i nedre vänstra hörnet också ett fint budskap inbroderat inuti "done it all, still he'd done nothing at all". I love it. Tack igen mor och far.

Sov gott gott folk. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Malin

Superfin top! Du ser fullständigt smashing ut!

Kram

Postat av: Mamma

Jag visste att du skulle passa supert idet! Du är så fin. Puss puss Kram

2009-01-11 @ 11:25:12
Postat av: Isabell

Duktig Åsa!! =) I LOVE DAGENS OUTFIT! =) Sjukt fin i ditt nya linne! Passar dig perfekt! Puss

2009-01-11 @ 17:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback