Dagen.

Sitter i sängen redo för att krypa under täcket och sova. Men eftersom jag gjort ett litet nyårslöfte till mig själv att bli en flitigare bloggare så tänkte jag försöka slänga in två inlägg om dagen - därav de här antagligen väldigt meningslösa meningarna.

Dagen har spenderats här hemma med Fia och lilla Nikki. Vi har bakat kladdkaka och druckit kaffe och bara suttit och pratat bort hela dagen. Gick bort till Ica en lite runda, och när vi kom tillbaka så rensade jag ut lite kläder och Fia fick nytta av några saker - alltid kul när man kan byta med varandra (jag fick nämligen med mig lite grejer av henne häromdagen). När hennes sambo kom och hämtade henne vid sju så värmde jag på lite mat som fanns i kylen - skönt eftersom jag var superhungrig! Hade aldrig orkat stå och laga mat. Jag hade glömt bort att äta lunch kom jag på - endast kladdkaka med massa grädde och kaffe till det på hela dagen - hej ont i magen.

Sen har jag suttit och tittat lite på tv och nu på kvällen kollat genom alla bostadsrättslägenheter i Helsingborg på hela Hemnet. Jag har hittat ca 10 stycken som jag gillar sjukt mycket, och kanske fem till som jag kan tänka mig att se iallafall. Det är alltid svårt att döma en hel lägenhet bara efter bilderna, man måste nästan dit och titta på den. Så snart blir vi nog flitiga visningsbesökare!

I övrigt har jag tenta imorgon (slutar alltså tidigt eftersom vi bara får sitta till 12.30, yay!) och sen åker jag hem så fort jag kan för att njuta av helgen så mycket som möjligt. De ringde och frågade om jag kunde jobba på Välabutiken hela lördagen, så helgen sprack ju lite grann där. Men pengar är pengar, och det är tur att jag fick den tiden nu, för då hinner pengarna för lördagens jobbande komma med i nästa lön den 15:e (om en vecka). Behöver verkligen pengar nu efter julens bravader.

Nej nu ska jag banne mig sova, jag ska upp om 7 timmar så jag är redan en timme back på min skönhetssömn ;) Sov gott! Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback