090108

God morgon!

Åh vad det är härligt att vara ledig. Jag ställde klockan på 9 och snoozade till alldeles nyss. Idag ska jag ha en väldigt lugn och mysig dag tänkte jag - äta frukost, hänga upp de vanliga gardinerna (julgardinerna är fortfarande uppe men all annan jul är borta), kanske baka något, sen vid halv ett kommer Fia och hälsar på mig här ute i Mörarp, ska bli mycket trevligt! Det blir nog lite lunch och ut och gå en runda. Vet ju inte riktigt hur det funkar med en två månaders bebis och två katter.. Bebisar är ju ganska känsliga. Därför tänkte jag även dammsuga lite snabbt innan hon kommer så att det är så rent som möjlit för lilla Nikki.

Ha en fin dag "allihopa" (som läser min blogg). Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback