Valentine

Igår var det alla hjärtans dag, om det nu undgått någon. Jag började dagen med att gå till Ica för att köpa ägg, mjöl och mjölk. När jag kom hem så låg denna utanfr dörren:



Det stod adresserat till mig, och när jag öppnade var det en jättefin bukett med tulpaner från mamma och pappa!



Jag blev helt chockad. Trodde först att det var ett skämt eller nåt! Jag har aldrig fått blombud innan, haha. Jag blev helt tårögd, det har jag bevis på men den bilden behöver vi ju inte visa här ;)

Jag tänkte göra en mysfrukost till oss så jag gjorde amerikanska pannkakor, tänkte först göra alla i hjärtform men det var superkrångligt att inte få smeten att rinna utanför formerna så det blev bara två stycken som Andy fick äta!



Till det drack vi champagne! Eller okej, inte champagne men Asti Cinzano som smakar ungefär som kolsyrad saft, haha. Det var bubbel iallafall! En bildserie på när jag ska försöka öppna flaskan:

     

Efter vi hade ätit frukost så åkte vi och tittade lite på bilar. När vi kom hem fixade vi lite med musik och skivor och sen på kvällen åkte vi iväg för att jobba, båda två. Så var vår alla hjärtans dag, yay!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Å så fina pannkakor - typiskt dig! Hoppas ni hade en fin kväll i alla fall, även om ni jobbade. Puss puss

2009-02-15 @ 14:57:24
Postat av: Kelly

haha...killen i silvrig jacka var svartklädd annars..o gubben i blå tröja..han var en av dem som kom in på efterinsläppet :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback