gimme the CLK

Helgen har varit lugn och fin! I fredags när jag kom hem gjorde vi pommes och chicken nuggets och tittade på Let's Dance. Somnade nästan direkt när det var slut, haha!

Igår när vi vaknade åkte vi en runda till Väla och köpte födelsedagspresenter på ElGiganten. Sen körde vi till en bilhandlare och frågade vad vi fick i inbyte för vår bil där (har velat sälja bilen ganska länge men det har inte gått så bra för att vi har stått fast vid vårt pris) och summan vi fick var svinbra! Så vi gick en runda och kikade och båda två föll för en Mercedes CLK så nu har vi pratat med säljaren och reserverat den i hopp om att snacket med banken går bra. Woo!


  


På kvällen var vi hos "svärföräldrarna" och åt middag och tårta och sen körde jag oss hem i värsta snöstormen! Idag har dock all snö regnat bort, trist. Fast ändå ganska skönt att det börjar bli lite plusgrader - jag vill ha vår!

Nu ska jag skriva CV och hänga upp tvätten. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Den var ju skitsnygg! Ser fram emot att åka i den! Puss puss kram

2009-02-22 @ 23:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback