Tenta och no-luck shopping

Nu är jag hemma! Körde till skolan imorse och skrev tenta i ca två timmar. Herregud vad trött jag var i slutet! Men det gick faktiskt ganska bra, det kändes bra när jag svarade på frågorna, kändes som att jag faktiskt visste vad jag snackade om. Men i slutet satt jag och gäspade och sträckte på mig och orkade inte ens knappa på tangenterna (vi skrev tentan på datorn). Så den sista frågan är nog inte lika utförligt svarat på som den första!

Efter tentan åkte jag och Nina till Center Syd för lite efter-tenta-shopping. Jag tyckte att om jag kände att det gick bra på tentan så kudne jag få shoppa lite. Jag har nämligen 20% rabatt på två valfria varor på H&M, och har kikat ut en apsnygg skinnjacka och ett par fina vårskor. Tror ni att H&M på Center Syd ens har den AVDELNINGEN (Divided) med den snygga skinnjackan? Och inte hade dom skorna heller. Blev ledsen då, men desto gladare när jag fyndade ett par snygga stuprörsjeans på Gina för 49 kr. Deras rea är helt sjuk. Nina däremot blev vild! Hon shoppade loss som bara den, hon hade typ kramp i händerna när vi kom till bilen av alla sina kassar.

Jag körde Nina hem och sen körde jag in till Helsingborg och parkerade. Mötte upp Fia och Petra och vi gick till Max och åt lunch, sen in en runda på Söderpunkten och Ica. Tog bilen och tänkte köra bort till H&M på Kullagatan och bara springa upp och testa och kanske då köpa skorna iallafall (dom har inte kvar jackan i min storlek där), men det fanns inga parkeringsplatser och jag skulle köra och hämta Andy på jobbet, så jag hann inte ställa mig längre ifrån. Är det bara menat att jag inte ska ha dom där skorna eller? 20% rabatt går ut idag nämligen...

Nä, nu ska jag lägga mig i soffan och äta kladdkaka och vara nöjd över dagens insats på tentan! Ikväll blir det bio <3 Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback