Strandpromenad.

Gick upp väldigt tidigt i morse för att vara ledig, redan klockan 7. Men det var för att jag skulle köra sambobo till jobbet. Så när jag lämnat honom vid åtta åkte jag och köpte bullar, parkerade bilen och gick upp till Fia och Nikki! Nu ska vi ut på stan snabbt och sen gå en promenad längs havet. Mys <3

Imorgon börjar jag på praktik. Lite blandade känslor, men mest ska det blir skönt att komma ut på den sista praktiken, eftersom jag vet att när den är klar har jag mindre än två månader skola kvar!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Sa roligt att lasa att varenda gang du skriver att du kor nanstans sa skriver du alltid att du parkerar. It kinda goes without saying ;) Var e din praktik nanstans? pusss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback