Picturetime!

Det blir ingen bio idag, vi tar det på fredag kväll när tentan är avklarad istället. Ska alldeles strax göra mat, korv stroganoff blir det idag, men först kommer lite bilder från i lördags:


     

Kvällens värdinna var så fin | Jag var Paris | Nina blev Henke

     

Erika, Nina och vin | Marie och jag är överexalterade | Alla från klassen som var där

     

Fina Marie | Cecils bästa sida | Skål!

     

Skål! | Nästan hela gänget igen | Cecil & Nina

     

Marie (i sin übersnygga klänning) och Marcus | Min outfit | Nina och jag mot slutet av kvällen...


Tack igen Cecil för en jättetrevlig kväll. Och som Nina påpekade under kvällen - favoriterna var samlade :) Ciao!

Kommentarer
Postat av: SUSAN

de gillade jag som inni..behöver ett par nya brillor nu när jag åker till grannis =)



kika på min video även om jag inte snackar =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback