Lasse nästa!

Sitter just nu på Kristin och Teresas hotellrum i Oslo. Jag, mamma och pappa tog bussen från Notodden vid elva i morse och var framme i Oslo vid ett. Vi gick och checkade in på hotellet och en tog vi oss till Karl Johan - den stora gågatan med massa butiker och restauranger. Mamma hade fått ett "gavekort" i julklapp på T.G.I Friday's, så dit gick vi och åt lunch. Jag fullkomligt älskade det, yum! Sen mötte vi upp Kristin och Teresa när dom kom med tåget från Tönsberg. Pappa följde dom till hotellet och jag och mamma gick vidare på Karl Johan. Av alla ställen så handlade jag endast på Gina - en kjol och ett armband. Vi tog en latte och gick tillbaka till hotellet. Jag bor i ett enkelrum på våning tre. Mamma och pappa i ett dubbelrum på vånin fyra. Kristin och Teresa i ett dubbelrum på våning fem.

Nu ska vi gå och äta på någon pub och sen är det Lars Winnerbäck för hela slanten! Ciaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback