Kladdkaka och LIA

 
 
Jag just nu



Sitter och kränger kladdkaka och dricker mjölk. Det är sånt man egentligen inte ska dela med sig. Man ska vara duktig som Nina och äta clementin istället, eller när man har en blogg så kan man ju ljuga och säga att man äter celementin. Det är ju ingen som vet att det är en halv kladdkaka som ligger i min mage. Fast, då ska man ju inte publicera bildbevis på sin lögn. Dumt.

Idag har jag varit i skolan, det kändes sådär nödvändigt. Jag undrar om morgondagen kommer ge mig mycket mer än vad dagens lektion gjorde, men jag är inte den som är den (skolkare, alltså) så jag åker till skolan med ett leende på läpparna och hoppas på det bästa. Nu ljög jag igen, jag tvivlar på att jag åker till Malmö med ett leende på läpparna.

Imorgon är det dags för mig att få en LIA-plats. Ja, imorgon händer det helt enkelt. Kan inte Mrs GT ringer jag till min backup på K, och vill hon inte heller ha mig ringer jag till mitt favoritställe (även om dom nog är trötta på mig vid detta laget) och tjatar om att få vara där. IGEN. Bättre än att skolan placerar mig på Netto eller på typ Fötex i Köpenhamn! Nej tack, Vuokko.

Nu ska jag äta upp resten av min.. ehm.. clementin.. Och sen lägga över massa ny musik på min mobil - sen är det sängen! Sov sött. Ciaaao

Kommentarer
Postat av: Nina for president

Haha klementiner är det enda rätta!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback