Jackan ju!

Hemma igen! Det blev inte direkt någon strandpromenad, men vi gick ner till Norra Hamnen och satte oss på Espresso House och åt "lunch" - deras scones är supergoda! Efter någon timme med gamla minnen och titta på människor gick vi sakta tillbaka mot stan och hem till Fia igen för lite Wii och kladdkaka. Sen gick min parkering ut och då var jag tvungen att köra hem.

Har förresten glömt berätta att jag hittade både skinnjackan och skorna jag var ute efter i fredags efter tentan på Center Syd! Senare på kvällen åkte jag till Väla och där hängde jackan kvar - en enda, i min storlek! Och skorna fanns också, men dom lämnade jag tillbaka idag för dom kändes inte helt hundra och då vet jag att jag inte kommer använda dom hur snygga dom än är. Men jackan är min och ska vara min foreverandever. Jag vill fota den och visa, men inte en enda bild jag tar lyckas visa hur j-la snygg den är. Och jag hittar inte den på hm.com heller. Tyvärr :)

Nu ska jag titta på några avsnitt 90210. Jag är, som sagt, helt fast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback