Idag...

... kom boken Näthandel B i min brevlåda. Suck, det betyder att jag faktiskt måste sätta mig och börja läsa genom den. Men jag har tjuvkikat i alla andras böcker och den verkar otroligt lätt att läsa igenom. Den är uppbyggd så att man kan läsa sammanfattningarna i varje kapitel och om det är något man känner för att läsa mer noggrant går man ju bara tillbaka i kapitlet och gör det. Gött! Nu är det bort till Ica och köpa överstrykningspennor, sen har jag inget liv fram till fredag klockan tolv när tentan är över. Hejdå!



















Nej, jag skojade bara. Blogga kan man ju göra ändå :) Efter våra redovisningar idag så åkte jag, Nina, Erika och Marie ner till Dalaplan (tror jag? kan fortfarande inte vad alla satans områden i Malmö heter) och fikade.

     

Nina åker busigt i rulltrappan | Påväg ner. | Marie ser upprörd ut efter att ha sett denna bilden utanför ett gym:




Det var i stort sett vad jag har gjort idag. Snart ska jag åka och hämta sambobo, sen hem och laga mat. Jag är lite sugen på att gå på bio ikväll eftersom jag nu kommer sitta inlåst två dygn i sträck och råplugga. Hmm, får se om jag fortfarande har övertalningsförmågan i mig!

Ikväll kommer bilderna från i lördags, promise ;) Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback