Cocktailpartyt!

Cocktailpartyt i lördags blev väldigt lyckat! Jag hade supertrevligt, man kan ha kul även utan sprit (jag körde alltså till Trelleborg så att jag kunde komma dit i tid och stanna lite längre än om jag hade tagit tåg och bussar). Kom hem till Cecil vid sju, efter att ha ringt ett par gånger om vägdirektion, haha. Jag var såklart den sista att anlända, så när jag kom blev det välkomstdrink och snittar och C höll ett fint välkomsttal innan hon började sätta fast lappar på allas ryggar. På varje lapp hade hon skrivit ett kändisnamn och utan att själv titta skulle man ställa ja/nej frågor till de andra för att gissa "vem man var". Jag var Paris Hilton så ni kan ju gissa hur svårt det var att gissa det!

Är jag tjej? Ja
Är jag blond? Ja
Är jag skådespelerska? Nja...
Är jag sångerska? Nja...
Har jag stora bröst? Näe..
Har jag barn? Nej!
Har jag långt hår? Ibland

Haha, det tog jättelång tid innan jag fattade, för sen kom Er(ot)ika och sa "du kommer bara 'men åååh' när du vet det". Då fattade jag, så jag frågade Är jag rik? JA!

Sen delades vi upp i lag och då var det dags för lekar. Först music quiz, sen två sanningar och en lögn, sen skulle vi klä in en i vårt lag i toalettpapper till den bästa mumien. Till slut stod det mellan mitt och ett annat lag och då blev det utslagslimbo. Jag trodde inte att jag skulle klara så lågt som jag gjorde! Mycket stolt blev jag där, yes.

Vid halv tolv ungefär så skulle de andra från klassen åka in till Malmö. Då tyckte jag lika gärna att jag kunde köra dom dit, så det blev efterförfest (?) i bilen för deras del, haha. När jag släppt dom i Malmö styrde jag ratten mot Helsingorg och var hemma vid ett.

Bilder kommer senare ikväll tror jag, ska bara orka lägga över dem på datorn. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback