Cocktaildressy

Sitter här vid köksbordet med en lasagne i ugnen och en tvättmaskin som centrifugerar för fullt. Känner mig mycket flitig! Efter skolan åkte jag till stan, gick in på jobbet en snabbis och skrev på papper, och sen gick jag hem till Fia en stund. Fick låna massa klänningar av henne, så nu har jag definitivt något att ha på mig på lördag då jag ska till Cecil på cocktailparty, Woo! Eftersom det är black/white tema så har jag varit närmast panik i klädväg eftersom jag äger typ en svart klänning, som inte ens känns speciellt rolig längre. Tacka gudarna att man har en vännina som inte använder sina klänningar just nu ;)

Nej men nu är det lasagendags, och sen kanske det blir film. Man är ju ledig imorgon, behöver alltså inte gå och lägga mig typ 21.30 som jag annars försöker göra när jag ska till Malmö dagen efter. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback