90210

Slog på tv:n. Zappade till något som såg lagom hjärndöd-på-en-söndag-blaskigt ut på danska TV2. En snygg familj som sitter i en bil och har, som jag förstår det, precis flyttat till Hollywood. Hmm, är det en film? Är det en serie? När jag ser en av karaktärerna som jag känner igen så slår det mig - det är "det nya" Beverly Hills: 90210.

Jag har haft de tre första avsnitten på datorn hur länge som helst, flera månader. Men jag har inte tittat på det än för att jag helt enkelt inte har velat förstöra det traditionella Beverly Hills. Nu stängde jag av tv:n och tittade på det första avsnittet (som för övrigt var ett dubbelavsnitt) och fastnade. Jag är hooked. Såja, ännu en serie att titta på, och gissa hur många avsnitt jag har framför mig? Avsnitt 16 sändes för några dagar sen i USA och jag har alltså sett fram till avsnitt tre. 13 to go!

Nu ska vi titta på Madagascar 2 och äta chips. I like to move it, move it!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback