Juldag

Så mysig julafton vi hade igår! Vaknade vid 9 (tyvärr med huvudvärk, men det gick över under dagen), tog det lugnt, åt lite frukost och öppnade paket i strumpan. Sen gjorde vi oss iordning och åkte in till stan för att hämta mormor och Bengt. Efter lite missförstånd om var vi skulle hämta dom så körde vi hem till oss och åt lite lunch, sen blev det glögg och lite paketutdelning. Vid halv tre kom Andys familj hem till oss och då körde jag tillbaka mormor till stan. Kom hem igen lagom till Kalle Anka klockan tre, till det skålade vi i lite champagne också nynnade man med i alla låtar som vanligt :)

Sen delade vi ut julklappar i över tre timmar! Jag fick bland annat en Coco Chanelparfym, en söt klänning, Beatles Rockband med George Harrisons gitarr, Tekken 6, massa choklad, en choklad-kokbok, alla böckerna i Twilight-sagan, bodylotion och duschcreme med doft av granatäpple, med mera. Efter julklapparna åt vi julmat, mest grönkål för min del! Lite besviken på mig själv att jag missade Karl-Bertil Jonssons jul, kom på det när klockan var över 21. Men när den går vid 19 så var vi mitt i julklappsutdelningen, då tänkte jag inte så långt! Sen satte vi igång Playstationet och "lekte" med våra klappar, som när man var barn :)

Idag har vi ätit lunch hos Andys föräldrar och efteråt åkte vi till kyrkogården och tände ljus för morfar, Nicke, Birgitta och Hanna. Jobbigt att det måste vara så många man ska tända ljus till. Hade hellre velat köpa dom en julklapp var. <3

Nu ska iallafall jag och mamma titta på Astrid Lindgrens jul och efter det Ensam Hemma 2. Och mamma ska "leka" med sin julklapp, fotbadet hon fick av mig. Det var poppis! Sen får jag gå och lägga mig typ klockan nio. Jag ska upp vid 6 imorgon bitti, börjar jobba 7. Mellandagsrea på Väla ju! Glöm inte att komma in på Gina och shoppa loss, halva priset på en väldans massa i butiken!

God Jul/fortsättning! PUSS!

Kommentarer
Postat av: Sanna

God fortsattning och gott nytt ar Asa :)) hoppas du haft en supermysig jul!! Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback