Redhead!

Tänkte visa en bild på min nya hårfärg, men det är typ omöjligt att få till en bra bild på det eftersom jag bara har min webcam att fota med.. Här är ett par försök iallafall!








Det är alltså inte så mörkt utan lite ljusare.. Också är det superrött! :) Det blev iofs mycket mörkare än jag hade tänkt mig men innan jag börjar färga om och hålla på så tänkte jag vänta ett par veckor tills färgen börjar tvättas ur lite grann, då kanske det mörka tvättas ur men det röda stannar kvar, liksom.

För övrigt sitter jag och leker med min nya älskling. Nej, har inte skaffat ny pojkvän. Inte heller en till katt. Utan jag har köpt en iPhone <3 En vit, fin, 32G som nu har skydd både fram och bak (vi känner ju mig). Jag har suttit och lagt till en massa roliga applikationer och jag är helt såld på hur mycket man kan göra med den!

Nu ska vi åka in till stan och gå ut och äta någonstans. Halsa drinken och släng på sminket för nu är det bråttom! Ciaaaao


Kommentarer
Postat av: Isabell

Snygging!!!!!!!!!

2009-08-31 @ 13:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback