Lite uppdatering...

Tjolahopp vad dålig jag är på att uppdatera. Så är det när man inte gör annat än jobba. Senaste veckorna har iallafall min mamma och syster varit på besök, mamma åkte tillbaka till Norge och syster stannade kvar på våran soffa. Sen har jag varit på en till intervju och i veckan får jag veta om jobbet är mitt eller ej. Jag hoppas på det förstnämda :) Sen har vi ju varit på bröllop vilket var jättefint och festen efteråt riktigt rolig! En snabbuppdatering.

Nu ska jag koka makaroner till morgondagens lunchlåda (jag har köttbullar men inget att äta till dem). Sen blir det nåt avsnitt OC eller Sex and the City, sen ska jag sova. Eller så åker vi till Maxi och köper kladdkaka för att vi är sjukt sugna på det just nu. Mm.. Sov gott! Ciaaao (justdet, jag har börjat plugga italienska, så snart kan jag säga mer än bara ciao!)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Javisst vi kan ses nan dag nasta vecka! Jobbar inget da men har bokat in massa andra arenden som maste goras. Mandag kanske? Vi hors i nasta vecka :) xoxo


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback