Working nine to five.. eh, ten to two..

Vi åkte till stan vid ett-tiden, satte oss på Tivolis uteservering och åt deras helgbrunch, så gott! Däremot hade dom inte alls så mycket som jag trodde dom skulle ha, hade förväntat mig liiite bättre och mer alternativ. Men jag blev mätt som en gris ändå och vi satt där i två timmar och åt och pratade, mysigt! Innan vi skulle gå slutade det med att vi stod och pratade ytterligare en halvtimme-trekvart, haha. Sen åkte vi och tvättade bilen och när vi kom hem satte vi oss vid varsin dator. Jag har trixat lite med min presentation till måndag och den börjar bli riktigt fin faktiskt. Jag som inte skulle lägga ner så mycket energi på den...

Nu sitter jag här och gäspar. Ska snart åka iväg och jobba, blir först ett stopp på vägen dock för att få i mig lite mat. Egentligen behöver jag inte åka så tidigt men jag sitter ju ändå bara här och glor och sen är det ganska skönt att komma dit i tid så man hinner göra allt som ska göras (stoppa i två kablar och trycka på ON-knappen, haha). Kommer väl hem vid tre inatt så imorgon blir det att sova ut! Sen ska vi städa och kanske gå på bio på kvällen. Nya Fast & Furious hade premiär igår och den vill vi båda se vilket inte händer många gånger på ett år. Nej nu är det off to work! Om någon vill följa med och hålla mig sällskap alternativt supa och sen få gratis skjuts hem - ring mig inom tio minuter ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback