Valborg

Jaha, så var det Valborg! På grund av att det varit (är) så sjukt varmt så får vi i Helsingborg inte se någon majbrasa i år eftersom det råder eldningsförbud. Jag hade kanske ändå inte letat upp en brasa och tittat på men det är ju tråkigt för det hör ju till! Jag ska iallafall plugga så ögonen svider och fingrarna brinner i ett par timmar, och sen i eftermiddag ska jag träffa Sabina med lilla Mio! Han föddes 13 mars och jag har ännu inte träffat honom! Det är dåligt. Jag har till och med en liten present här hemma som jag haft sen innan han föddes, haha. Så den ska dom få idag! Senare ska vi ut och äta och dricka öl, man är ju ledig imorgon, gött!

Idag är det 30 år sedan mina föräldrar gifte sig. Förstår ni, 30 år? Ett stort grattis till de bästa föräldrarna i hela världen iallafall! Mamma är just nu påväg att bli överraskad, för pappa har bokat en hemlig resa till hemlig destination.. Spännande!

Åh vad jag hatar att sitta här inne när det är 20 grader och strålande sol ute. Jag tror banne mig att jag tar den lilla rosa med mig ut och sätter mig i solen. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack min söta dotter! Ja, 30 år är en lång tid, tre fina barn har vi lyckats få under vår långa "resa". Denna resan gick till Tromsö som var helt fantastiskt! Puss puss, snart ses vi igen

2009-05-04 @ 18:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback