Tatueringstankar.

Jag har så många idéer om tatueringar och jag kan verkligen inte bestämma mig. Det enda jag är säker på är att den ska sitta på ryggen/nacken - precis där linjen mellan de båda går. I linje med axlarna kan man säga.

Grejen är att jag har åtminstonde fem olika saker jag vill tatuera in, men jag har bara en nacke! Åh vilka i-landsproblem. Förlåt mamma, men det lär nog bli mer än en tatuering på denna kropp! Mina idéer är iaf:


 Jag har alltid och lär alltid älska peace-märken, och visst hade det varit grymt att ha ett peacemärke intatuerat? Riktigt snyggt! Men isåfall tror jag den blir längre ner - mellan skuldrorna ungefär. Det skulle isåfall vara ganska smala konturer och den skulle vara ca 6-7 cm i diameter.

Ett ordspråk som vår älskade vän Nicolaus stod stenhårt för var "Det du gör, gör det väl". Detta skulle jag vilja skriva i latin, vilket blir Age quod agis. Otroligt vackert tycker jag.

En låt som nästan står mitt och min systers namn skriven på är I will always be your soldier av Marit Bergman. Denna textraden hade jag gärna burit med mig resten av livet eftersom det alltid kommer stämma!

Jag har länge velat ha ett citat eller en text från en låt av Beatles. Jag kommer alltid stå för att jag älskar Beatles och på ett sätt representerar Beatles även min familj <3 Däremot finns det så mycket fina Beatlestexter att jag blir snurrig bara jag tänker på det! Jag kanske helt enkelt ska tatuera in en yellow submarine? ;)



Åh, hjäääälp mig!


Kommentarer
Postat av: Nina

Jag tycker du ska tatuera in lyktstolpe eller ett cykelställ. DET hade varit originellt!

Postat av: Sanna

Jag tycker du ska gora Age quod agis! Jag har ju tre tatueringar, men stjarnan jag har pa handleden vill jag adda natt vid. Va pa LA Ink haromdagen men dar kostar allt minst 200 dollar, aven om det ar litet, sa jag kommer inte gora de dar! puss&kram

2009-04-23 @ 04:16:18
URL: http://sanna1986.blogg.se/
Postat av: Mamma

No comments! Puss

2009-04-23 @ 19:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback