Shoppa presenter är min grej!

Kom hem för ett tag sedan, har varit igång hela dagen! Jag gick upp vid 9 och hade en lugn morgon, tog tid på mig att duscha och sånt. Jag älskar att inte behöva stressa på morgonen. Sen tog jag tåget in till stan vid halv tolv och mötte upp Fia och hennes mamma. Vi gick till Harry's och åt lunch, mycket gott! Sen gick vi en runda på stan och jag köpte lite grejer till på söndag då vi ska gå på dop! Jag har aldrig gått på dop innan och jag har ingen aning om hur det går till, men det enda jag vet är att jag inte vill komma med likadan present som alla andra (typ skedar, ramar, osv). Jag har ingen aning om vem som läser min blogg, och även om jag tvivlar på att föräldrarna till flickan gör det så är det bäst att vara på den säkra sidan och inte visa vad jag köpt förrän efter söndag. Men jag är mycket nöjd med mina inköp! Hoppas bara dom blir glada.

Det var en sista sak som jag inte hittade i stan som jag verkligen ville ha, så när jag blivit hämtad och vi kommit hem satte jag mig i bilen igen och körde till Familia, ett litet köpcenter här ute på lannet.  Jag sprang runt i alla butiker, inklusive City Gross, Maxi och Bauhaus men hittade inte. Till slut gick jag in i en affär för andra gången och frågade en i personalen och det visade sig att de hade precis vad jag letade efter - till ett väldigt bra pris dessutom. Ooh vad glad jag blev! Sen köpte jag med mig McDonald's mat hem och här sitter jag nu. Ska göra färdigt doppresenten och sen slappa. Imorgon är det plugg, plugg, plugg. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback