Notodden express.

Idag har jag varit i skolan och haft min presentation. Det gick bra, vi var bara 6 stycken som skulle presentera idag så vi var färdiga strax innan halv två. Skönt! Körde tillbaka till Helsingborg och träffade Fia för en fika, sen en runda på stan. Körde till Maxi och handlade lite till resan, och nu är jag hemma och har precis ätit pasta rigatoni med vegetarisk bolognese, yum!

Imorgon tar jag tåget från Helsingborg 09.53 och är framme i Oslo strax innan fem. Sen är det Notodden för hela slanten fram till lördag förmiddag då jag tar bussen tillbaka igen. Direkt hem till "svärföräldrarna" för påskmiddag blir det då - hoppas jag inte är alltför trött efter 7 timmars bussresa bara.. Nej, nu ska jag börja packa och ladda iPoden med massa bra musik och ladda datorn med serier och filmer! Ciaaaao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback